onsdag den 4. maj 2011

Bøllepigen SS11

Mit første indlæg på mors blog, og jeg vil skrive lidt om moden til bøller anno 2011. Heldigvis har jeg en meget fashionabel mor - hø hø hø, som har hjulpet mig med at style mit tøj.
Outfit nr. 1 - Iført jordbærprint er jeg i følge min mor for kær og ligetil at kramme. Men mon også jeg er så kær efter jeg har svinet den til;-). Den er i øvrigt fra Småfolk.
Outfit nr. 2 - Tid til fremvisning på mors arbejde, hvor jeg skal have kjole på og denne med Rolling Stones print er fra H&M. Jeg ved dog ikke, hvem de der Rolling Stones er, men mor siger at mormor og morfar kender dem;-). 
Outfit nr. 3 - Klar til mødet med mødregruppen iført en gul vintage cardigan(arvet fra min far), en body med sølv stjerner på fra Petit Beteau(som mor & far købte til mig i Paris....) og så et par jeans fra H&M - man er vel en lille jeanspige.
Outfit nr. 4 - På en varm sommerdag vil jeg iføre mig denne dragt, så jeg kan få lidt sol på mine blege ben;-), hvis ikke min "onde" mor tvinger mig til at tage faktor50 på. Sommerdragten er fra Ej Sikke Lej.
Outfit nr. 5 - Klar til en tur ud i det blå. Body fra Molo og overalls fra H&M.
Outfit nr. 6 - Nu er jeg træt og skal sove til middag i denne fine dragt fra Ej Sikke Lej.

Outfit nr. 7 - Klar til at lege iført en lilla body fra H&M(økologisk bomuld...) og joggingbukser med mummiprint fra Lindex.
Outfit nr. 8 - Jeg synes nu, at heste er søde, hvornår mon jeg får min første pony???? Man er vel en hestepige som mor, derfor synes jeg at denne dragt fra LouisLouis er hot.
Outfit nr. 9 - Min far syntes 
at jeg skulle havde denne Molo heldragt...... Heldigvis har min far også god smag;-).

Outfit nr. 10 - Naturligvis prøver min mor også at give mig en grå cardigan(H&M) på, men jeg gider ikke de matchede mor/datter outfits. Så jeg valgte denne heldragt fra Småfolk med lilla æbler, da en sådan har min mor ikke;-). Jeg er jo en sej lille bølle!!!!
Outfit nr. 11 - Tid til afslapning iført en grå body fra H&M og lilla bukser fra Molo.
Outfit nr. 12 - Klar til en tur på cafe iført en grå kjole med Rolling Stones fra H&M og en gul cardigan(vintage dad).
Det vigtigste fashion tip: Lyserødt er for piger og jeg er en bølle. Og nu vil jeg træne arme og ben mod mors maveskind...

3 kommentarer:

  1. Bøllepigen er jo allerede en lille modeprinsesse...selv før hun er født:-)

    SvarSlet
  2. YEEEEEEEEEEAAAAAH - jeg er kæmpe fan af bøllepigens trendspotting! Mer' mer' mer'!

    SvarSlet
  3. Takker :-) :-)
    Vi arbejder på sagen;-)

    SvarSlet