lørdag den 29. oktober 2011

Småfolk lagersalg i denne weekend

Jeg var afsted i går eftermiddag, da jeg er ret stor fan af Småfolks ting. Så god kvalitet og billigt babytøj var en chance jeg ikke ville gå glip af. Kæresten havde taget en fridag, da bølle alligevel skulle have 5 mdr. vaccinationen, så efterfølgende kørte vi alle til Holbæk.

Min konklusion:
- Mange mennesker!
- Husk at parkere bilen på græsarealet nede ved vandet, hvis man vil undgå p-bøder(så kan lagersalget blive en dyr fornøjelse). Min fornuftige kæreste havde dog parkeret bilen lovligt nede ved vandet;-).
- Stort udvalg i størrelserne 56,62 og 68.
- Jeg var dog lidt skuffet over udvalget i størrelserne 74(deres hjemmeside skrev ekstra meget i denne størrelse) & 80, og jeg oplevede det som noget begrænset i forhold til fx 68. Men det lykkedes mig da at finde nogle fine dragter og body'er i 74:o).
- Barnevogne ingen adgang!
- Tøj i større størrelser kigget jeg ikke på;-).
- Husk kontanter!
- I kan nå det endnu!

Adressen:
Østerled 28, Holbæk
Lørdag: 10-17
Søndag: 10-16

Høsten:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar