torsdag den 6. december 2012

Dagens #88

Mit outfit i lørdags før sneen kom til København. Jeg kommer nok ikke til at bruge leopardjakken de næste par måneder, da det er en overgangsjakke, og i lørdags var jeg nød til at have 2 bluser på under den for at holde varmen! Jeg er ellers ret glad for den, da den er tilpas oversize(da jeg købte den under min graviditet). Dagens gensyn er med nederdelen, som stammer fra Sonia Rykiel's samarbejde med H&M. Faktisk tror jeg, at jeg har halvdelen af den kollektion.
Dagens outfit: hue - hjemmestrik, jakke - Sonia by Sonia Rykiel, tørklæde - Acne, hoodie - T by Alexander Wang, bluse - Kenzo, nederdel - Sonia Rykiel + H&M, taske - Alexander Wang, støvler - Notabene.
Follow my blog with Bloglovin

6 kommentarer:

  1. FLOT!

    Den Kenzo sweat, nederdel og leo frakke må gerne bo hos mig :)

    SvarSlet
  2. Hej! jeg har ikke kunne finde din mailadresse, men kig forbi min blog. Der venter en kalendergave til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. hvor dejligt, jeg har sendt dig en mail.
      /Monica

      Slet
  3. nederdelen er vildt fin, synes jeg!!

    SvarSlet