søndag den 17. marts 2013

I posen...

Var der en trio bag fra Celine. Jeg havde overvejet den i sort, men min tålmodighed er ikke til laaange ventelister. Så jeg valgte farven beige, men jeg tror at den vil være perfekt til min nye jakke og de orange sneakers. Og derudover har jeg en del sorte tasker, så jeg har planlagt, at det er blevet tid til lidt farver i taskesamlingen.
Jeg beklager, at jeg har været total offline de sidste døgn. Men jeg er syg med ondt i ørerne. Det er noget total lort at være syg og skulle underholde en bølle:-(.

Follow my blog with Bloglovin

21 kommentarer:

  1. øv da .. og jubii... god bedring og smuk, smuk taske...

    SvarSlet
  2. God bedring.

    Må jeg spørge hvad sådan en skønhed koster?

    - Cecilie

    SvarSlet
  3. hvor er den fiiin!
    god bedring, søde M <3

    SvarSlet
  4. Hvor er den super fin! Jeg vil da også godt høre hvad prisen ligger på sådan en laber lille sag ;)

    SvarSlet
  5. Øv for sygdom! Jeg håber at denne her kan få dig til at få det bedre :) For den er godt nok pæn!! Tillykke med den og god bedring :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg har desværre slet ikke haft overskud til at nyde den endnu:-(. Gå væk sygdom...

      Slet
  6. Uha hvor lækkert, den er virkelig pæn! Tillykke med den lille skænhed :-)

    SvarSlet
  7. Den ser virkelig lækker ud :) Hvad er prisen for sådan en herlighed? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak, det synes jeg også at den er:-)
      4700 er prisen for denne smuksak;-)

      Slet
  8. Pææææn! Tillykke med den og håber da at du er blevet frisk.
    FYI Trio tasken koster vist nok 4700,-

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak:-). Er desværre syg med nedsat hørelse:-/
      Og du har ret mht prisen, som er ganske høj;-)

      Slet
  9. Jaaa, den er fin! Tillykke med den og god bedring

    SvarSlet
  10. Tillykke med den!

    og god bedring.

    /Chau

    SvarSlet