onsdag den 31. juli 2013

En blandet landhandel #2

Vi startede vores ferie med at spise brunch på The Laundromat Cafe i Århusgade på Østerbro. Hvor vi kiggede på det pæne legetøj, mens vi spiste.

Bølle og jeg var "farlige";-).
Vores ferie var en kør selv ferie, hvor vi besøgte Berlin, Bodensee(Konstanz) og Hannover. Vi opdagede, at bøllen er en rigtig vandhund. Hun kan bade og lege med vandet i timevis.
Hello Kitty i græsset.

Mine fine sandaler.
Jeg har spist masser af is.
Hannover Zoo kan klart anbefales, hvis man rejser med børn. Jeg fik oplevet den fineste Indien stemning. Da de havde lavet temaer, som passede til den del af verden, hvorfra dyrene stammede. Det var virkeligt gennemført.


Et lille sparetip eller et DIY med en saks og nogle for små bukser medførte nogle billige shorts til bøllen. 
Min kuffert. Da vejret var rigtigt godt, blev lædernederdelen og Kenzo sweatshirten ikke brugt:-).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar