søndag den 8. september 2013

Dagens #176

Det var så den weekend fyldt med sygdom og træthed. Bøllen vågnede kl 4.30 lørdag morgen(nat vil jeg mene). Ja, det er en af glæderne ved børn;-). Hun ville naturligvis ikke sove mere, så desværre faldt hun i søvn i vognen kl 10. Da vi var på vej til Ganni butikken på Østerbrogade! Damn og så vågnede hun kl 11! Ja så er der meget langt til kl 19, hvor det er sengetid for små bøller... Tilbage til Ganni, hvor der ventede mig en god ting, som er udsolgt alle steder i min størrelse;-). Så kunne en overtræt bølle bare komme an, da hendes mor havde fået en "længe" ønsket sag;-).
Mit outfit er et typisk workwear outfit. Jeg er blevet super glad for min Black Swan blazer, da den ikke er så formel som andre blazere. Jeg føler mig ikke tilpas i klassisk workwear, men nogle gange er det godt med en blazer på arbejdet. Jeg må ha' flere blazere med lidt kant, da dem jeg har fra b.b. (before bøllen) er total umoderne! Nogle forslag?


Dagens outfit: blazer - Black Swan, bluse - T by Alexander Wang, taske - Marc by Marc Jacobs, nederdel - Isabel Marant, ballerinaer - Repetto.
Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar