lørdag den 31. maj 2014

Babyfødder

For 3 uger siden afprøvede jeg "Baby Foot". Blot til info, så har jeg selv købt produktet til den nette sum af 179 kr i min lokale Matas. Dette er derfor en "ærlig" vurdering af produktet! 
Jeg skulle starte med at tage nogle plastiksokker på i en størrelse, som ville passe min kærestes størrelse 47... Dem skulle jeg så sidde med i 2 timer, hvilket ikke rigtigt harmonerede med min tålmodighed. Efter et par dage begyndte mine fødder at klø, overhovedet ikke rart:-/. Efter cirka en uge begyndte huden at falde af, hvilket faktisk var mega klamt, hvis I spørger mig;-). Tjaee resultatet er da pænere fødder, men på ingen måde babyfødder... Og jeg kunne have opnået samme resultat med et fodbad og en fil/pimpsten. I min optik er "Baby Foot" lidt ligesom "Knorr lasagne" - en masse arbejde med et smagløst resultat. Og for de 179 kr kunne jeg have fået en ny Mumikop og en muffin;-).




Ingen kommentarer:

Send en kommentar