fredag den 24. oktober 2014

Jul #1

Her til aften er der kun 2 måneder til juleaften, så nu er det næsten acceptabelt med det første indlæg om min planlægning...
Jeg har gennem de sidste par måneder lavet mange lange julelister, så jeg har kunnet danne mig et overblik over julen. Ja, jeg er også en lille perfektionist, som elsker at lave lister;-).
For cirka 3 uger siden var vi i Zoologisk have. Mens kæresten og bøllen hyggede sig i haven, hyggede jeg mig i Royal Copenhagens outlet. Man kan jo altid bruge lidt porcelæn fra den kongelige... Normalt interesser jeg mig ikke for Georg Jensen, men bare lidt for sjovt gik jeg ovenpå til deres outlet. Her fandt jeg til min store overraskelse deres lysholdere til 70 % af normalprisen. Da kæresten og jeg ikke har nogen, var glæden ekstra stor. Jeg har tidligere haft en lille samling af Georg Jensen lysholdere, men de druknede desværre i forbindelse med oversvømmelsen af København tilbage i juli 2011. Haps haps, så nu har vi de 14 lysholdere til juletræet. Dem fra samarbejdet med Malene Birger kostede dog 50 % af normalprisen. 


Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar