torsdag den 6. november 2014

Dagens #280

Den seneste tid har været lidt hård herhjemme. Derfor har jeg ikke haft overskud til at gøre mit walkin færdigt. Men i går holdt jeg en fridag, hvor jeg fik styr på det. Helt ærligt, jeg er så glad. Jeg delte det i dag med en stakkels mandlig kollega, åh ja han fik også billeder fra mobilen at se. Der er ikke så mange kvinder indenfor mit felt;-). Men jeg  har endelig efter flere år fået plads til mit tøj og sko og andet habengut samt ikke mindst overblik! Nu mangler jeg bare en masse bøjler til mine nederdele, men mon ikke det kan løses med en tur i Ikea;-). Jeg arbejder på et indlæg om mit walkin samt mine udfordringer med indretningen.

Dagens outfit: solbriller - Gucci, tørklæde - TooGoodToBeBasic, strik - Benetton, nederdel - American Vintage, sko - Ca'Shott.
Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar