fredag den 3. april 2015

Dagens #286

Søndagscomfort eller fridagscomfort. Sættet fra Ganni er en søndagsfavorit. Det er behageligt, men samtidigt er jeg fiks nok til en tur ud i det blå. Note til mig selv: Jeg skal tilføje flere sæt a la dette til min garderobe.
Ligesom de fleste andre holder jeg påskeferie i disse dage med masser af god mad og hygge. Hvis nedenstående sæt ikke lå i vasketøjskurven, villle jeg med stor sandsynlighed tage det på i dag. Så jeg må finde på noget andet, hvis det er muligt. Men jeg har jo ikke noget tøj... Jeg behøver nyt tøj nu;-).  PS Jeg var ironisk, hvis nogen skulle være i tvivl;-). Dog har jeg brug for nyt tøj eller rettere sagt tid til at købe det.
God langfredag til jer alle og pas godt på hinanden:-).
Dagens outfit: tørklæde og cardigan - Acne, bluse og bukser - Ganni, støvler - Isabel Marant.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar