søndag den 26. april 2015

Dagens sko 260415

Endnu et par sneakers Air Max 1 fra Nike, som har fanget min opmærksomhed. Åbenbart en specialudgave. Det ved jeg kun, fordi det står i webshoppens tekst... Rød er dog en farve, som jeg har lidt svært ved at få ind i min meget grønne garderobe. Spørgsmålet er bare om at disse sneakers kan bruges sammen med en grøn jakke?
Lige en tanke om specialudgaver  - Jeg er pænt træt af de skide samlekort fra Bilka/Føtex!!! Bøllen mangler nu 2 kort (nr. 3 og 87). Det er de der specialkort, som er noget nær umulige at opdrive!!! Jeg var til byttedag i går i den lokale Føtex, hvor de næsten ingen specialkort havde..... Ikke godt nok, Føtex!!! I dag tog jeg så i Bilka i Field's (læs kaos), her havde de heller ingen specialkort! Igen en ommer - Dansk Supermarked!!! De specialkort jeg fik var ved at bytte specialkort med andre. Og så forærede jeg en masse kort til børn, som ellers aldrig ville få en bog med nogle kort.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar