lørdag den 4. juni 2016

Dagens sko 040616

Livet er skønt, især når man har tilbrangt stort set hele dagen i haven med mine 2 yndlingspersoner. Jeg fjernede ukrudt imens kæresten samlede en trampolin(til bøllen, hvis nogen skulle være i tvivl). Jeg havde ellers svoret, at jeg aldrig nogensinde skulle ha' sådan en, da jeg grundlæggende synes de er mega grimme. Jeg havde det på præcis samme måde med Bobles, men jeg er åbenbart blevet mor. Så derfor er trampoliner, Bobles og andet legetøj(læs - ofte grimt) del af mit hus' æstestik eller mangel på samme;-).
Og nu til noget knap så uæstestik som trampoliner nemlig disse sko fra Marni. Jeg er en sucker for smukke sko. Jeg gad godt at tilføje dette par til samlingen og bruge dem sammen med en enkel sort kjole og min mørkegrønne Trio fra Celine.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar