tirsdag den 22. november 2016

Ideer til adventsgaver

På søndag er det første søndag i advent. Jeg har samlet nogle ideer til adventsgaver - altså til mig. Blot for at give min kæreste nogle gode ideer, som den gode og hjælpsomme kæreste jeg er;-).
1/ Jeg er vild med hårbøjler, denne fra Ganni er super smuk og elegant. 2/ + 3/ Missoni sokker er så fine og de holder sig super godt. Jeg har faktisk flere par som er 8-9 år gamle og de er stadig pæne. 4/ Bling til håndleddet i form af dette smukke armbånd fra Anni Lu. 5/ Ansigtvasken "Ultracalming Cleanser" fra Dermalogica. Produkterne fra Dermalogica er de produkter, som jeg altid vender tilbage til. 6/ Fine ørering fra Anni Lu, jeg kunne godt bruge en lille opfriskning af mine hverdagssmykker. 7/ Jeg synes at dette vedhæng fra Stine A er super sjovt, en lille skæv ting i en seriøs hverdag. 8/ Ganni laver de fineste t-shirts med print. Den übercool tee med pommes frites print er en oplagt adventsgaveide. 9/ + 10/ + 11/ Flere strømper.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar