torsdag den 3. november 2016

KENZO x H&M

Jeg må hellere vise jer, hvad jeg fik fra KENZO x H&M kollektionen. Jeg ved godt, at jeg i går sagde det kun blev til 2 ting. Men tidligere i dag skulle jeg bestille noget tøj til bøllen og i denne forbindelse blev kjolen til højre klikket hjem på prøve. Den vendbare kjole sidder som en drøm, den bliver jeg glad for. Jeg elsker dens snit. Tørklædet minder om de klassiske Kenzo tørklæder, som jeg var ret glad for i 90'erne.
Og så er der de ting, som jeg lod blive i butikken, selvom jeg godt kunne li' dem. Ja nogle gange skal man stoppe sig selv, mens legen er god. Den hvide sweatshirt fik jeg fat i, men den var i størrelse large. Desværre var den alt for stor og ikke på den fede oversize måde. Så jeg tænkte at en anden kunne få glæde af den. Sættet kan jeg rigtigt godt li' og det sad pænt. Men jeg er bange for, at jeg ikke ville få brugt det IRL. Det samme gælder tasken.

2 kommentarer:

  1. Kjolen du har købt er så fin glæder mig til at se dig i den.
    Jeg var ikke til pre shopping men lykkedes at komme online. Svigerinde havde udset sig 8 sager men kun 4 af dem var tilstede. Selv var jeg mest til plysjakken fra herre, den som kan lynes helt op med hætten :-D
    den sorte sweatshirt med flæsen er nok det fineste og nok den jeg er mest glad for. glad for at jeg bestilte den en størrelse større for den er lille i str.
    også bomberjakke med tiger rygmærke, er i tvivl om denne da den er ret oversize selv om jeg bestilte den et nummer mindre. Den er i overvejelsefasen, for den er ret lækkert lavet og dejlig at have på :-)
    jo også en nøglering :-DD

    /Chau

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak
      Ja, der er mange fine ting fra det samarbejde.
      Jeg glæder mig til at se hvordan du vil style din jakke, hvis du altså beholder den.

      Slet