torsdag den 29. december 2016

Dagens sko 291216

Glædelig bagjul alle sammen.
Jeg må vist indrømme, at jeg til tider er en ukuelig tidsoptimist. Da jeg lukkede computeren onsdag aften inden jul, havde jeg forventet at kunne udgive et par indlæg hen over julen. Men nej sådan ville tiden det ikke - klargøring af huset inden det store rykind efterlod ikke tid foran skærmen. Det er åbenbart hårdere og mere tidskrævende end som så selv at holde jul med overnattende gæster, men det hyggelige opvejede heldigvis det hårde arbejde.
Jeg har længe sukket over de hypede “Fenty by Rihanna” creepers fra Puma. Jeg forstiller mig, at de vil se ret cool ud til en kjole eller en nederdel. Men de kunne også være gode til et par sorte vidde og løse bukser, dog har jeg ikke et sådan par - men de er på ønskesedlen. Jeg har bare ikke fundet det rigtige par endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar