tirsdag den 13. december 2016

Jul i det lille hjem

Min kæreste er begyndt at omtale mig som Gertrud Sand fra The Julekalender. Tsk tsk, bare fordi, at jeg er en smule glad for julepynt og at pynte op til jul.


Filigran juletræet fandt jeg i Rema1000 og det kostede kun 230 kr, hvilket er en brøkdel af prisen på det originale.

Her er grunden til, at kæresten kalder mig Gertrud Sand. Nemlig det som jeg har hængt op i vinduerne i stuen;-).

Vanvittigt dyrt julepynt fra Sarah Becker, men også vanvittigt smukt.

Derudover har jeg noget gammelt julepynt fra Sarah Becker. Jeg mener, at jeg købte det for omkring 10 år siden. 

Et julelandskab er meget hurtigt at lave - sukker(ja ganske almindeligt hvidt sukker), sukkerstokke, en Bambi og grantræer og evt en lille nisse og så har man et julelandskab. Lettere  bliver det næsten ikke.

Min alternative julekrans er et simpelt gør-det-selv projekt, hvor det tog mig 10 minutter at bikse den.
Jeg har brugt følgende til at lave den:
* Krans af flamingo
* Sølv guirlande
* Julekugle
* En masse Lego figurer
* En limpistol
* Bånd til at hænge kransen op med

Ingen kommentarer:

Send en kommentar