søndag den 11. december 2016

Mine juleønsker

Med under 2 uger til jul er det vel på sin plads med min ønskeseddel. Jeg synes, at det er vildt svært at finde på ønsker - altså dem indenfor et realistisk budget. Normalt putter jeg ikke tøj på min ønskeseddel, da jeg synes det er til grin at tøjet bliver sat ned til 1/2 pris den 27 december. Men Ganni har lige sendt endnu en kollektion på gaden, og den bliver forhåbentligt ikke sat ned den 27;-).
Jeg ønsker mig så meget den lyserøde elefanttaske fra Loewe - komplet upraktisk, men gude skøn. Jeg har naturligvis også ønsker fra Royal Copenhagen. Jeg er begyndt at samle på Blå Elements. Derudover kan jeg godt bruge nogle gode hverdagsstøvler og Ganni lavet disse 2 par. Som tidligere skrevet har Ganni lige sendt en ny kollektion på gaden, og den er som altid fyldt med godt hverdagstøj. Hvad ønsker I jer til jul?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar