torsdag den 28. marts 2013

Dagens #122

Hvert år til påske hænger min genbo påskeæg op i træet i deres forhave. Er det ikke sejt? Det synes jeg at det er. Overskudsagtigt? Ja, men det gør intet, når det er en hyggelig tradition. Den fine baggrund var en oplagt kulisse til et dagens i påsken. Mit outfit har jeg ikke rigtigt noget at sige om, da det er ret simpelt og comfy agtigt.




Dagens outfit: jakke - Viktor&Rolf + H&M, solbriller - Gucci, tørklæde - Lovechild, bluse - Benetton, nederdel - Designers Remix, taske - Celine, sko - New Balance.
Follow my blog with Bloglovin

7 kommentarer:

  1. ej hvor sødt det ser ud!

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare fint.. Både træet med påskepynten og dit outfit! :)

    SvarSlet
  3. Sikke et arbejde med alle de påskeæg, men wow det ser hyggeligt ud. Jeg kan godt forstå at det skulle for eviges på et af dine billeder.

    SvarSlet
  4. Ja! Det er sejt! at de gør det hvert år, det er da super hyggeligt. Hvis jeg havde sådan et træ (og en forhave) ville jeg gør dem kunsten efter :)
    Dit tørklæde giver en rigtig fin klat farve til det enkle sæt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps super sejt og de hænger der stadigt :-)
      Tak, jeg er også så glad for det tørklæde :-)

      Slet