onsdag den 3. juni 2015

Dagens #297

Jeg ved godt, at det er den 3. juni i dag. Men dette outfit er desværre ikke flere måneder gammelt. Sikke et fravær af forår. Så derfor render jeg stadig rundt i overgangsjakker, ikke tilfredsstillende juni måned taget i betragtning.
Er jeg den eneste som har politikerlede for tiden? Og valget af Danmarks nye statminister er et valg mellem pest eller kolera! Den ene mener jeg ikke har format til at være statminister og den anden er jeg lodret uenig med!!! Og her har jeg ikke en gang afsløret mit politiske ståsted, selvom det nok ikke er en kæmpe overraskelse;-).


Dagens outfit: solbriller - Gucci, tørklæde - Louis Vuitton, jakke - Baum Und Pferdgarten, taske - Mansur Gavriel, bluse - Samsøe Samsøe, nederdel - Designers Remix, sko - Repetto.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar