torsdag den 5. maj 2016

Dagens #310

Den første dag i Kristihimmelfartsferien startede en del tidligere end planlagt, da jeg havde glemt at slå vækkeuret fra. Ikke fedt, da bøllen vågnede. Dagen blev brugt i haven. Ja, jeg har for første gang i mit liv været i gang med diverse haveredskaber. Jeg har aldrig været den store haveperson. Og æblet falder ikke langt fra stammen, da bøllen valgte at sidde inde i stuen, mens kæresten og jeg var i haven..... Efter en gang havearbejde cyklede vi ned til havnen, hvor vi fik en is. Hold da op, det var som om hele København og omegn havde valgt at tage til min BY i dag....
Mit outfit er nok en smule vinteragtigt, men vejret i Danmark går fra den ende yderlighed til den anden på et spiltsekund, men ikke desto mindre var det et hit i april.
Dagens outfit: tørklæde - TooGoodToBeBasic, jakke - Heartmade, taske -Proenza Schouler, strik - Nué Notes, kjole(brugt som nederdel) - Ganni, støvler - Valentino.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar